کامپیوتر

دانشجویی

کامپیوتر

دانشجویی

مایکروسافت و گوگل به تحریم ایران پایان میدهند

موبنا – اداره خزانه داری آمریکا اعلام کرد از شرکت هایی همچون " مایکروسافت" (Microsoft Corp.) و " گوگل" (Google Inc.) خواسته است به تحریم سرویس پیام فوری چند کشوراز جمله ایران و کوبا پایان دهند. به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از " بلومبرگ" ، این تحریمها براساس مصوبه تحریم تجاری شرکت های آمریکایی با کشورمان ودیگر کشورها اعمال شده است. این مانور تبلیغاتی آمریکا درحالی توسط اداره خزانه داری این کشور اعلام شد که در اقدامی متناقض مجالس سنا و نمایندگان آمریکا ظرف مدت دو روز ( طی روزهای اخیر) با اکثریت مطلق آرا دو قطعنامه جدید ضد ایرانی را تحت عنوان قانون " ضد سرمایه گذ اری و حسابرسی" تصویب کردند. با تصویب قطعنامه یاد شده ، محدودیت هایی علیه شرکت هایی که دربخش انرژی ایران سرمایه گذاری و مشارکت کرده و همچنین در زمینه فروش فراورده های نفتی به ایران فعالیت می کنند، اعمال می شود. مایکروسافت و گوگل سرویس پیام فوری شان را برای شهروندان کشورهای ایران ، سوریه ، کوبا و سودان قطع کرده اند. اداره خزانه داری آمریکا مدعی است این درخواست را باهدف گسترش مردم سالاری در زمینه افزایش امکانات برقراری ارتباطات آنلاین ، اعلام کرده است. دولت ها غربی بویژه انگلیس و آمریکا که همواره مدعی احترام به مردم سالاری هستند با استفاده از امکانات نرم افزاری و فن آوری های پیشرفته در صدد نقض حاکمیت ملی کشورهای دیگر و نفی مرد م سالاری بومی این کشورها بویژه جمهوری اسلامی هستند که نمونه بارز این اقدامات را در سوی استفاده از شبکه های اجتماعی توییتر وفیس بوک برای زیرسووال بردن نتایج انتخابات ریاست جمهوری کشورمان و ایجاد بلوا و آشوب ، است.

نظرات 2 + ارسال نظر
فریبا چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ب.ظ http://day_pic.mihanblog.com

سلام. خسته نباشید.وب جالب و قشنگی دارین.[دست][دست][دست]

برای این تلاشتون بهتون افرین میگم.[هورا][هورا][هورا][هورا]

من فریبا هستم.[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

اجازه بدین دعوتتون کنم که به وب من هم تشریف بیارین

[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

ادرس وبلاگ من اینه:http://day_pic.mihanblog.com

تمایل دارم تا با هم تبادل لینک کنیم.هیچ ضرری نداره .[بغل][بغل][بغل]

منو با اسم متنوع ترین عکسهای روز دنیا لینک کنید.

[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

منم لینکتون میکنم.

[خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد]

این هم ادرس گروه یاهوی منه.[نیشخند][نیشخند]

http://groups.yahoo.com/group/Daypic

پیشنهاد میکنم حتمآ عضوش بشی چون

میتونی با برقراری با یه گروه بزرگ از صاحبان سایت ووبلاگ باهاشون

تبادل نظر گفتگو و بادل اطلاعات کنی.

هر وقت اومدی قدمت روی چشم.

بای.

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود]

یوسف یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:49 ق.ظ

عجب پس مرگ بر آمریکا ولی آمریکا باید دشمنانش رو از تکنولوژی خودش محروم نکنه نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد