کامپیوتر

دانشجویی

کامپیوتر

دانشجویی

استفاده از تکنولوژی برای آبیاری گل و گیاه آپارتمانی

یکی از عمده مشکلات در نگهداری گل و گیاه می باشد که باعث مرگ گیاهان شما خواهد شد روش های گوناگونی برای مشخص کردن زمان دقیق آبیاری وجود دارد که هیچکدام دقیق و کاربردی نیست در ادامه میخوام بهتون روش یرو بگم که به راحتی زمان دقیق آبیاری رو میتونید تشخیص بدید.

نحوه مشخص کردن زمان دقیق آبیاری

شما میتویند با کنار زدن خاک تا عمق مشخص که بسته نیاز آبی گیاهتون هست و دیدن مرطوب بودن یا نبودن خاک اقدام به ابیاری کنید و یا از سیخ چوبی برای مشخص کردن زمان نسبی آبیاری استفاده کنید ولی هیچ کدام از این روش های زمان ذقیق آبیایر را به شما نشان نخواهند داد چون خطالی انسانی در آنها وجود دارد.

یک شرکت حرفه ای ایرانی با توجه به این موضوع و دغدغه حل مشکلات کسانی که اقدام به نگهداری گل و گیاه میکنند محصولی تولید کرده است که این مشکل را حل میکند .

سنسور رطوبت سنج سولاما

سنسور رطوبت سنج گلدانی که توسط این شرکت طراحی شده قابلیت تنظیم برای 3 نوع نیاز آبی متفاوت از جمله نیازی آبی کم،متوسط و زیاد را دارد و یک مد هم برای تست در این سنسور گنجانده شده است تا شما برای تمام گیاهان خود بتونید از اون استفاده کنید.

سنسور رطوبت سنج گلدان سولاما محصولی از شرکت نو اندیشان پرواز الکترونیک (پیوتک) میباشد که در قیمت خیلی مناسب به بازار عرضه شده است و برای خرید میتوانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد