کامپیوتر

دانشجویی

کامپیوتر

دانشجویی

با آیفون داستان های کوتاه بخوانید!

یک شرکت انتشاراتی جدید با سرمایه‌گذاری برروی علاقه کاربران به آیفون، برنامه‌ای را برای این تلفن هوشمند عرضه کرده که مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه، اشعار و مطالب دیگر را عرضه می‌کند.

ایسن، شرکت Ether Books در نمایشگاه کتاب لندن برنامه‌ای را برای آیفون و آی‌پاد تاچ عرضه می‌کند که در فهرست آن آثار نویسندگانی مانند الکساندر مک کال اسمیت و لویی دو برنیر به چشم می‌خورد و دستگاه‌های کتابخوانی مانند کیندل آمازون و ای ریدر سونی را به چالش می‌کشد. 

انتظار می‌رود در سال جاری بیش از یک میلیارد تلفن همراه در سراسر جهان به فروش برود، در حالی که در مقابل تنها چند میلیون دستگاه کتابخوان به فروش خواهد رفت.

اپل تاکنون بیش از 85 میلیون دستگاه آیفون و آی‌پاد تاچ را به فروش رسانده و به‌تازگی فروش تبلت رایانه‌یی آی‌پد را آغاز کرده است.

به گفته مدیر دیجیتالی این شرکت، در حالی که مطبوعات فن‌آوری درباره آی‌پد، کیندل و ای ریدر اشتیاق نشان می‌دهند و ناشران صنعتی تلاش می‌کنند

نظرات 1 + ارسال نظر
افشین سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ http://jok200000.mihanblog.com

سلام دوست عزیزم.اول از همه ذوق و سلیقه ی زیبات رو تحسین میکنم.

[دست][دست][دست]. خیلی با وبت حال کردم.[قهقهه][قهقهه][قهقهه][قهقهه]

خیلی به دردم خورد. از کارت خوشم اومد.[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

اسم من افشین هستش. [لبخند][لبخند]

ازت میخوام به وبلاگ من هم سر بزنی [ماچ][قلب][ماچ]

من وبلاگ تفریحی جوک و اس ام اس دارم.

این ادرسشه:http://www.Jok200000.mihanblog.com

[قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته]

میخوام باهات بیشتر اشنا بشم.اصلا بزار ادرس گروه یاهو مو بهت بدم.

http://jok200000.mihanblog.com/extrapage/g

حتما توش عضو شو.[قلب][قلب][قلب] هیچ ضرری نداره

تمایل دارم با هم تبادل لینک کنیم.منتظرم ها منو با اسم sms و جوکهای مشتی لینک کن

[گل][گل][گل][خداحافظ][خداحافظ][خداحافظ]


__??_??آپم
_??___??آپم
_??___??_________????آپم
_??___??_______??___????آپم
_??__??_______?___??___??آپم
__??__?______?__??__???__??آپم
___??__?____?__??_____??__?آپم
____??_??__??_??________??آپم

____??___??__??آپم
___?___________?آپم
__?_____________?آپم
_?_____?___?____?آپم
_?___///___@__\\__?آپم
_?___\\\______///__?آپم
___?______W____?آپم
_____??_____??آپم

_______

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد