کامپیوتر

دانشجویی

کامپیوتر

دانشجویی

اتصال بی سیم موبایل و کامپیوتر به اینترنت از طریقGPRSایرانسل

برای این کار ابتدا باید ببینید که گوشی شما امکان اتصال به اینترنت رو داره یا نه؟

برای این کار به قسمت گوشیهای با قابلیت GPRS سایت ایرانسل به این آدرس برید و مشخصات گوشی خود را چک کنید ، در صورتی که اسم گوشی شما در بین اسامی گوشی هایی بود که اینترنت رو پشتیبانی می کنند ، باید برای ادامه کار یک sms به ساختار دستوری زیر به شماره ۲۲۲۵ ارسال کنید:

S sherkat model

برای نمونه برای K750 می توانید پیام زیر را ارسال کنید:

S SonyEricsson k750i

همان طور که می بینید بعد از S نام شرکت و بعد مدل گوشی را ذکر کردیم.

پس از ارسال پیام به شماره ۲۲۲۵ پیغامی مبنی بر نصب تنظیمات Gprs برای شما ظاهر میشود که در صورت تایید آن تنظیمات اعمال شده و از این به بعد به راحتی می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید.


طریقه اتصال لب تاب و کامپیوتر به سرویس Gprs

1- بعد از اتصال موبایل به کامپیوتر و معرفی تمام درایوهای موبایل برنامه Sony Ericsson PC Suite را که داخل سی دی موبایل است را نصب کنید.(البته گوشیهای نوکیا و دیگر گوشی ها هم برنامه PC Suite را دارند)

2- سپس برنامه Sony Ericsson PC Suite را از داخل برنامه های نصب شده بروی سیستم از استارت ویندوز پیدا کرده و گزینه Mobile Networking Wizard را انتخاب کنید

3- سپس روی گزینه New Connection یا Creat New Connection کلیک کنید.

4- در این قسمت دو گزینه وجود دارد که برای استفاده از امکانات GPRS ایرانسل گزینه اول به نام Packet Switched Data را انتخاب میکنیم و Next میکنیم.

5- در این قسمت باید مودم گوشی خود را انتخاب کنید که گوشی ما در اینجا از مدل K750 استفاده میکنم. (اگر قبلا گوشی را به کامپیوتر معرفی نکرده باشید نام مدل و مودم آن نشان داده نخواهد شد پس برای نصب درایور میتوانید با انتخاب گزینه Install modem درایو مودم گوشی را نصب کنید)

6- در قسمت Connetion name نام TarfandCity یا هر نام دلخواهی را که می خواهید برای نام کانکتشن خود انتخاب میکنید.

7- همانطور که در بالا گفتیم ایرانسل با فرستادن پیامک اتوماتیک تنظیمات گوشی شما را برای برقراری Gprs را انجام داده و لازم نیست در اینجا ما از تنظیمات دستی استفاده کنیم پس در این قسمت گزینه Use settings from an exiting را انتخاب میکنیم.

8- در این قسمت سیستم نام APN . که حتما باید نام mtnirancell باشد را سرچ میکند.

9- در آخر به جای شماره تلفن این کد را وارد کنید #۸***۹۹* و قسمت User Name و password را خالی بگذارید.

حالا همه چیز آماده است اگر مراحل را به درستی انجام داده باشید الان می تونید به صورت بی سیم کامپیوتر و لب تاپ خودتون رو به اینترنت متصل کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
آزاد یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ق.ظ http://blog.cheshmehregi.com

سلام دوست گرامی ، بلاخره بعد از 7 سال جنگ عراق پایان یافت - آمریکا قصد دارد پیروز خود را در عراق جشن بگیرد ، آیا شما قبول دارید که آمریکا برنده این نبرد بوده ؟ و یا شما هم هنوز باور دارید که سلاح های کشتار جمعی در عراق دلیل اصلی حمله آمریکا به عراق بود ؟ اگر فرصت داشتید خوشحال می شوم مطلب بنده را در این مورد بخوانید . موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد