کامپیوتر

دانشجویی

کامپیوتر

دانشجویی

ویندوز۸

مایکروسافت هنوز به طور رسمی اخباری در مورد نسخه آتی سیستم‌عامل خود که فعلا با نام "ویندوز 8" شناخته می‌شود منتشر نکرده است، اما تعداد زیادی از سایت‌های اینترنتی علاقمند به محصولات مایکروسافت اطلاعات جدیدی از این سیستم‌عامل ارایه داده‌اند.
فرانسیسکو مارتین گارچیا در سایت اینترنتی Microsoft Journal Web تصاویر جدیدی از سیستم‌عامل "ویندوز 8" منتشر و روی آن مهر "محرمانه مایکروسافت" را زده است. از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در "ویندوز 8" به کار رفته است می‌توان به سیستم تشخیص چهره کاربر برای تصدیق رمز عبور و افزایش سرعت بالا آمدن سیستم عامل اشاره کرد.
تصاویر منتشر شده همچنین نشان می‌دهد که نسخه جدید سیستم‌عامل مایکروسافت می‌تواند از برخی قابلیت‌ها از جمله تصاویر سه‌بعدی، سیستم برقراری ارتباط بی‌سیم با گیرنده‌های تلویزیونی، ورودی USB 3.0 و سیستم ارتباطی بلوتوث 3.0 پشتیبانی کند.
قابلیت دیگری که در این سیستم‌عامل به کار رفته، فناوری هوشمندی است که می‌تواند نور مانیتور را به صورت خودکار بررسی کند و آن را تغییر دهد. مایکروسافت همچنین در حال تکمیل سیستمی است که به موجب آن رایانه می‌تواند ضمن بازشناسی برنامه‌های پیش‌فرض، فایل‌ها، تغییرات انجام شده و ابزارهای کاربر را حفظ کند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد