کامپیوتر

دانشجویی

کامپیوتر

دانشجویی

انتقال بلاگفا به وردپرس

از این به بعد دیگه بلاگفا ای ها مجبور نیستن تا ابد توی بلاگفا بمونن

من واقعا نمیدونم بلاگفا چه جوری یه همچین حقی رو از کاربرش گرفته و نمیذاره مطالب خودشونو منتقل کنن به جای دیگه، یکی نیست بگه بابا این مطالب رو من خودم نوشتم یعنی چی حق ندارم ازشون استفاده کنم!؟ جالب تر اینه که حتی یه پشتیبان درست  هم نمیشه از مطالب گرفت. این شد که تصمیم گرفتم یه افزونه برای وردپرس بنویسم که مطالب رو منتقل کنه به وردپرس.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:53 ب.ظ http://barnamenevisi.blogsky.com

سلام
بلاگفا مزخرفترین سرویس وبلاگیه. اصلا امکانات درست و حسابی نداره این چند تا هم که داره مشکل داره.
من چند تا از وبلاگ هام رو به بلاگ اسکای منتقل کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد