کامپیوتر

دانشجویی

کامپیوتر

دانشجویی

پروژه

سلام بنا بمه درخواست شما پروژه ها را گذاشتم. 

n وزیر ، دنباله جرج کانتور ، مربع جادویی

سوال: برنامه ای بنویسید که مربع جادویی n*n را چاپ کند ؟

جواب: 

program test;
uses
crt;
var
a:array[1..10,1..10]of byte;
row,col,i,j,n,x,y:integer;
begin
clrscr;
write('Enter number (odd)  1..9: ');
readln(n);
writeln;
row:=1;
col:=n div 2+1;
for i:=1 to n do
for j:=1 to n do
a[i,j]:=0;
a[row,col]:=1;
for i:=2 to n*n do
begin
row:=row-1;
col:=col-1;
if(row=0) then
row:=n;
if(col=0) then
col:=n;
if(a[row,col]=0) then
a[row,col]:=i
else
begin
if (row>=n) and (col>=n) then
begin
row:=row-n;
col:=col-n;
end;
row:=row+2;
col:=col+1;
a[row,col]:=i;
end;
end;
for x:=1 to n do
begin
for y:=1 to n do
begin
if (a[x,y]>=1) and (a[x,y]<=9) then
write(' ');
write(' ',a[x,y]);
end;
writeln;
end;
readln;
end.
فردا ادامه را هم میگذارم 

بای 

اگر دنباله جرج کانتور و n وزیر را میخواهید در بخش نظرات ایمیل خود را بگذارید تا برای شما با تغییرات بفرستم. 

مخصوص دانشجویان رشته علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور زنجان.

نظرات 2 + ارسال نظر
ائد چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.filter2rzan.blogspot.com



سلام داداش
بلاگه نازی داری ولی حیف مثل خودم آمارت کمه من یه چند روزه از یه سیستم تبادل بنر استفاده میکنم که کارش حرف نداره مثل پارس تولرز کیلیک نمیخواد سیستم نمایش در ازای نمایشه
من به هرکی میرسم پیشنهاد میدمش
خیلی سیستم ساده و خفنی داره
سیستمش اصلا قیافه نداره ولی اگه بدونی چیکارا میکنه
من که یه جورایی هوادارش شدم
به نظر من پیشرفته ترین سیستم تبادل بنر فارسیه بنرهای فلش رو هم قبول میکنه
پیشنهاد می کنم که یه سر بری و ثبت نام کنی 5 دقیقه هم نمیشه
www.baner.irtopdl.ir
www.iranbaner.tk
من چند تا از بنرها رو نشون میدم که با یه بار باز شدن صفحه امتیاز 6 بار نمایشو بگیرم خواستی تو هم این کارو کن
خودمم تبادل لینک میکنم اگه پایه بودی منو با اسم فیلتر دور زن لینک کن و خبرم کن تو بلاگم آدرسمم
www.filter2rzan.blogspot.com
شرمنده زیاد حرف زدم

یاسر دشت دار دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ب.ظ http://yaserdashtdar.blogsky.com/

طرح هماهنگ آموزش گرامر و لغات مورد نیاز زبان انگلیسی برای همه سطوح ( دانش آموز - دانشجو و شاغل) به صورت نکته های روزانه کاملا کاربردی


با همکاری افتخاری استاد صداقت بین کارشناس ارشد زبان خارجی

و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد

شروع دوره اول از تاریخ یکم بهمن ماه

باارسال آدرس ایمیل ثبت نام کنیددر وبلاگ دنیایی به نام کامپیوتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد