کامپیوتر

دانشجویی

کامپیوتر

دانشجویی

۱۰ فناوری برتر دنیا

شرکت تحقیقاتی گارتر بر اساس آخرین بررسی‌های خود اعلام کرد، نسل جدید نرم‌افزارها و خدمات رایانه‌ای مبتنی بر اینترنت(Cloud Computing) جزء 10 فناوری برتر حوزه IT محسوب می شود که کاربران باید برای آن برنامه‌ریزی کنند.

این خدمات جدید با پیچیدگی‌هایی همراه هستند، احتمال بروز خطرات امنیتی را افزایش می‌دهند و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌های رایانه‌ای هنوز به طور کامل کاربرد آن‌ها را متوجه نشده‌اند. اما "دیو کایرلی"(Dave Cearley) یکی از تحلیلگران فناوری در جریان برگزاری نشست Gartner Symposium اعلام کرد که عموم کارشناسان و کاربران باید این پدیده جدید را جدی بگیرند.

به عقیده وی، شرکت‌های فناوری باید به خوبی دریابند که خدمات اینترنتی چه ارزشی را برای آن‌ها به همراه می‌آورد، چگونه آن‌ها می‌توانند بر اساس این فضای جدید ابزارهای خود را ارایه دهند و برنامه‌های اختصاصی آن‌ها به چه صورت می‌تواند بر مبنای فناوری‌های شبکه‌ای در این فضا در اختیار کاربران قرار گیرد.

فناوری‌ها و خدمات اینترنتی شامل شکل‌های مختلفی می‌شوند که از سرویس‌های اینترنتی آمازون گرفته تا App Engine گوگل و ابزارهای Salesforce.com را می‌توان در آن جا داد. شرکت‌ها باید به خوبی دریابند که هر یک از این رهیافت‌ها تا چه اندازه برای آن‌ها مفید خواهد بود.

خدمات و برنامه‌های مبتنی بر اینترنت به عنوان یکی از 10 فناوری برتر دنیا محسوب می‌شوند و شرکت‌ها نیز موظفند برنامه‌ریزی جدید خود را بر مبنای این فضای جدید قرار دهند. لیست مربوط به 10 فناوری برتر جهان شامل موارد زیر می‌شود:

1- فناوری‌ها و خدمات مبتنی بر اینترنت

Cloud Computing- 2- فناوری‌های تحلیلی توسعه یافته

3- پردازشگرهای رایانه‌ای

4- نسل جدید فناوری سبز و سازگار با محیط زیست در

IT- 5- تغییر ساختار پایگاه‌های داده

6- خدمات رایانه‌ای اجتماعی

7- سیستم‌های نظارتی امنیتی

8- حافظه‌های فلش

9- فناوری‌های مجازی‌سازی

10- ابزارهای موبایلی

source: http://news.cnet.com

نظرات 3 + ارسال نظر
ایران مارکت سنتر شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:29 ب.ظ http://tr.im/iranmc

سلام.
تا حالا به کسب در آمد از طریق اینترنت فکر کردی؟
تو میتونی خیلی راحت از طریق ثبت نام توی این سایت کلی پول در بیاری.
حتما بیا چون اگه نیای ضرر میکنی.
با فروش محصولات این سایت میتونی پورسانت زیادی بگیری که بعضی وقتها به ۸۰درصد از کل سود هم میرسه.
پس زود بیا

0111Mostafa شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.bia2forex2.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من امروز به وبلاگت اومدم تا یه درخواستی ازت بکنم به عنوان یک همکار یک لطفی در حق من بکن میخوام به وبلاگ من یه سری بزنی .در مورد فارکس اطلاعات داری یا نه؟ اگه داری خوشحال میشم تجربیاتت رو در اختیار من هم قرار بدهی ولی اگه اطلاعی نداری ازت میخوام وبلاگ من رو مطالعه کنی شاید مسیر زندگیت از امروز تغییر کرد و تو هم به جمع تاجران دنیای فارکس پیوستی . در نهایت اگه یه لطف کوچیک هم در حق من بکنی خیلی خیلی ازت ممنون میشوم . ازت میخوام روی عکس اون خانم که کنار وبلاگ من هستش کلیک کنی فقط و وارد سایت اصلی بشی . فقط همین . دوست من با این کار ترافیک وبلاگ من رو نزد اون سایت بالا میبری و من به عنوان یک ایرانی میتونم رتبه ی اول رو در اون سایت بیارم و اتفاق دیگه ای رخ نمیدهد اگه میتونی برای کمک به من لینک وبلاگم رو به ادلیستت هم بفرستی ممنون میشم . پیشاپیش از لطفی که در حق من میکنی ازت ممنونم
بعد از اینکه اون لطف رو در حقم انجام دادی بهم یه خبری هم بده .راستی با تبادل لینک موافقی؟ اگه اره لطفا من رو با نام" اموزش فارکس" لینک کن بعدم بهم بگو با هرنامی که میخواهی لینکت کنم در ضمن ادرس وبلاگ من این یکی هستش : www.Bia2Forex.Blogfa.com لطفا همین را لینک کنیدسلام دوست عزیز

یاسر دشت دار یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ب.ظ http://yaserdashtdar.blogsky.com/

ماه محرم اومد
سلام بدیم به آقا مون از راه دور
آقا مگه هرکی که بد شد دل نداره ...

پخش زنده و مستقیــم حرم حضرت امام حسین و حضرت عباس علیهما سلام از وبلاگ دنیایی به نام کامپیوتر

دلت رو پیش هر کردومشون خواستی پر بدی روش کلیک کن

ولی وقتی می خوای سلام بدی ما رو هم یاد کن ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد